سوئیچ میکروتیک FiberBox Plus

سوئیچ میکروتیک FiberBox Plus


تماس بگیرید

دسته بندی :
برچسب ها , ,

آخرین بروزرسانی : 9 مرداد, 1403

دانلود کاتالوگ

بررسی اجمالی محصول

انتخابی ارزشمند برای شبکه 10 گیگابیتی در فضای باز. دکل ها، تیرها یا برج های بلند ؛ اتصال شما ایمن خواهد بود! نسخه قدرتمند نت فیبر 9 مقرون به صرفه است

نقد و بررسی : سوئیچ میکروتیک FiberBox Plus

سخت افزار

دو راه برای نگاه کردن به سوئیچ میکروتیک FiberBox Plus جدید وجود دارد. از یک طرف، این یک ارتقاء عظیم از دستگاه های FiberBox قبلی ما است. این نسخه دارای یک CPU مدرن ARM، رم بیشتر و چهار پورت 10 گیگابیتی SFP+ است. اتصال سریع و قابل اعتماد. بدون محدودیت فاصله اترنت. همچنین یک پورت اترنت گیگابیت برای اهداف مدیریتی یا تامین انرژی PoE-in وجود دارد. ما همچنین یک ترمینال 2 پین و یک جک DC استاندارد در نظر گرفته‌ایم، بنابراین شما می‌توانید 3 گزینه مختلف برق را انتخاب کنید. FiberBox Plus از محدوده ولتاژ ورودی گسترده 24-57 ولت پشتیبانی می کند. و بسیار کارآمد است: حداکثر مصرف برق (بدون پیوست) تنها 7 وات است.

کم هزینه

سوئیچ میکروتیک FiberBox Plus یک نسخه مقرون به صرفه از netFiber 9 شگفت‌انگیز است. اگر به پورت‌های SFP گیگابیتی اضافی نیاز ندارید، می‌توانید در هزینه‌های زیادی صرفه‌جویی کنید. حتی دارای همان تراشه سوئیچ چشمگیر Marvell 98DX226S است، بنابراین عملکرد خوبی دارد.

مناسب محیط باز

این سوئیچ ناهموار در فضای باز برای اتصال دستگاه های دکل عالی است. مانند mANTBox 52 یا LHG XL 52. یک کمپینگ بزرگ با چندین مهمانخانه، یک فودکورت و کابین مالک را تصور کنید. شما می توانید تمام مکان ها را با FiberBox Plus متصل کنید. یکی از اتصالات فیبر را می توان برای ایستگاه پایه mANTBox استفاده کرد – برای ارائه اتصال عمومی برای مهمانان. اتصال دیگر می تواند به خانه مالک برود. و سومی را می توان در فودکورت استفاده کرد.

مقاوم

معمولاً برای ایمن نگه داشتن همه چیز به نوعی جعبه اتصال نیاز دارید. اما FiberBox Plus ما دارای رتبه مقاومت در برابر آب جامد IP66 است. این به معنای محافظت در برابر ورود آب از هر جهت قدرتمند است. بنابراین در سناریوی کمپینگ، چیدمان شما نه تنها از انواع آب و هوای دیوانه کننده ایمن است، بلکه می تواند با شلنگ باغبانی در برابر شوخی های جوان نیز مقاومت کند. از زیرزمین های مرطوب، چاهک های آسانسور، زیرساخت های بندر دریایی و غیره ناگفته نماند. با FiberBox Plus، هیچ نگرانی در مورد آن ندارید.

مشخصات فنی :

مشخصات
مدل محصول

معماری دستگاه

پردازنده

هسته پردازنده

فرکانس اسمی

سطح لایسنس

سیستم عامل

رم

حافظه داخلی

نوع حافظه

عمر مفید

دمای کاری

برق و منبع تغذیه
ولتاژ ورودی

توان مصرفی

نوع ورودی برق

ورودی PoE

شبکه اترنت
پورت های 10/100/1000

فیبرنوری
پورت SFP+

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “سوئیچ میکروتیک FiberBox Plus”

تا کنون تغییر قیمتی برای این محصول ثبت نشده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

css.php