شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات میکروتیک آنلاین

 

1- خریدار موظف و متعهد میباشد سفارش خود را در هنگام دریافت از نماینده سایت، پیک و یا شرکت حمل و نقل با مندرجات فاکتور و مشخصات کالاها مطابقت داده و در صورت وجود هر گونه مغایرت در سفارش ، کسری لوازم جانبی و همراه و یا ایراد فیزیکی و ظاهری ( از قبیل شکستگی، له شدگی و … ) از دریافت سفارش خودداری نماید. بدیهی است دریافت کالا یا استفاده از آن به هر نحو به منزله تایید صحت و کامل بودن سفارش و تایید سلامت ظاهری کالا میباشد و پس از آن هیچ گونه اشکال و ایراد ظاهری و یا کسری کالا و لوازم مورد قبول نمیباشد.

2- قیمت های مندرج در این سفارش قیمت روز میکروتیک آنلاین و مورد تایید خریدار بوده و نوسانات قیمت هیچ تاثیری در این سفارش نخواهد داشت.

3- گارانتی و خدمات پس از فروش کالاها بر عهده شرکت گارانتی کننده میباشد و میکروتیک آنلاین فقط فروشنده کالا میباشد. همچنین کالاهای بدون گارانتی و یا با گارانتی بین الملل شامل هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران نمیباشند. با توجه به اینکه کارتهای گارانتی در شرکتهای تولید کننده یا گارانتی کننده صادر میگردد و پس از مدتی در بازار عرضه میگردند معمولا تاریخ شروع آن با تاریخ فروش کالا متفاوت میباشد و از این بابت هیچ گونه مسولیتی بر عهده فروشنده نمیباشد. در صورتیکه این اختلاف تاریخ مورد تایید خریدار نباشد میبایستی قبل از استفاده از دستگاه بلافاصله کالا را عودت دهد در غیر این صورت باز کردن درب دستگاه یا استفاده از آن به هر نحو به منزله قبول کارت گارانتی صادر شده میباشد.

4- کلیه سفارشات تایید شده در سایت در همان روز و یا در اولین روز کاری پس از آن ارسال میگردند. در صورتیکه آدرس ، کد ملی و شماره تماسهای شما ناقص باشد سفارش شما ارسال نمیگردد. در شرایط خاص بازار و یا موجودی انبار ممکن است سفارش شما موجود نباشد ، در این صورت جهت کالای جایگزین و یا عودت وجه با شما هماهنگی صورت میگیرد.

5- میکروتیک آنلاین به نمایندگی از خریدار مسئولیت تحویل سفارش به شرکت حمل و نقل و اخذ رسید را بر عهده دارد و پس از آن کلیه مسئولیت ها ( از قبیل تاخیر در ارسال، مفقودی بار، خسارتهای احتمالی و … ) بر عهده شرکت حمل و نقل میباشد و پیگیری موارد ذکر شده بر عهده خریدار میباشد.

6- نظرات ارسال شده توسط کاربران نظر شخصی خود آنها بوده و الزاما مطابق نظر این وب سایت نیست.

7- میکروتیک آنلاین همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیجی‌کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

8- آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش میکروتیک آنلاین ارسال شود.

9- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.